Die je niet ziet

Gelezen 143 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 44 Favoriet 3 Recensies 9
Thrillers & Spanning Lijsten 1 Spots 2 Top25's 1   Topics 0

Het Zweedse vakantie-eiland Gotland bereidt zich voor op de zomer. Helena en Per hebben vrienden uitgenodigd voor een feest, maar de avond eindigt met een bittere ruzie. Tegen zonsopgang maakt Helena een wandeling langs het strand. In de dichte mist kan ze bijna geen hand voor ogen zien. Een paar uur later wordt haar lijk gevonden. Ze is met een bijl dood gehakt. Haar hond ligt naast haar, met afgehouwen kop. Alles wijst op een ‘crime passionel’. Per wordt gearresteerd door hoofdcommissaris Anders Knutas. Maar als er op het kerkhof van Visny opnieuw een vermoorde vrouw gevonden wordt, vermoedt Knutas dat hij te maken heeft met een seriemoordenaar. Onder druk van de politiek en met een cameraploeg in zijn kielzog moet hij proberen aanknopingspunten te vinden voor zijn onderzoek.

Literaire thriller
Pockets spanning
Oorspronkelijke titel
Den du inte ser
Anders Knutas (1)
Neeltje Wiersma N. Wiersma
A.W. Bruna Uitgevers B.V.
11 juni 2005
24 juli 2009

Keurmerk

door: Ine Jacet 1 like
Die je niet ziet speelt zich af in Gotland, een Zweeds vakantie-eiland. Het is bijna zomer en Helena en Per geven een etentje voor vrienden.
Helena maakt de volgende dag in de vroege ochtend een wandeling met haar hond langs het strand. Ze keert niet terug en later blijkt dat ze met een bijl is...

Reacties op: Die je niet ziet