Diep Ziel Duiken

Diep ziel duiken

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0

Krachtige lichtwezens die verblijven in de energetische wereld die ons omringt en waar we deel van uitmaken, kunnen en willen ons voorzien van nuttige, verrassende informatie.
Velen van hen hebben in het verleden op aarde geleefd en de impact hiervan gevoeld, net zoals wij. Ze hebben het uiteindelijke doel van het zielenplan bereikt, opnieuw een lichtwezen worden.
Ze willen niets liever dan ons helpen om dit doel ook te bereiken.
Dit kan enkel gebeuren als we naast onze rationele lineaire gedachtewereld ook onze intuitieve en instinctieve gevoelswereld weer een plaats gaan geven. Wanneer we niet meer enkel vertrouwen op onze uiterlijke fysieke zintuigen, maar verbinding maken met onze innerlijke zintuigen, dan ontvangen we alle informatie die we nodig hebben om een gezond en overvloedig leven te manifesteren. Als we ons openstellen voor deze lichtwezens en leren samenwerken, kunnen we kommer en kwel meer en meer terzijde schuiven.
Vele facetten waarmee we te maken hebben in het dagelijkse bestaan, waaronder relaties, werk en zelfontwikkeling, komen aan bod en worden uitgediept in dit boek.
Wanneer we de raadgevingen van de lichtwezens in acht nemen en effectief toepassen, kunnen we stap voor stap weer het lichtwezen worden dat in liefde met alles en iedereen verbonden is.
Diep Ziel Duiken is het eerste boek dat Karina Wouters (1959) heeft geschreven over het doel en het nut van ‘bewust-zijn’.
Het is haar innigste hoop mensen te inspireren om met geascendeerde meesters samen te werken en zo de wereld naar een evenwichtige, geweldloze, liefdevolle verblijfplaats te tillen waar het fijn vertoeven is en waar vrede en eenheid overvloedig en constant aanwezig zijn.

Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit