Meer dan 5,2 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid

Dingen die je hoop geven

Maak kennis met wijsheden en mantra’s voor het omgaan met tegenslagen van de inspirerende boeddhistische leermeester Haemin Sunim. Of je nu je baan kwijtraakt, liefdesverdriet hebt of geconfronteerd wordt met een nare diagnose of een andere tegenvaller: het leven verloopt niet altijd zoals we willen. Verlies, ziekte, burn-out en liefdesverdriet horen nu eenmaal bij het leven, maar in dit boek vind je troost wanneer je die het hardst nodig hebt.

In Dingen die je hoop geven deelt Haemin Sunim heldere en krachtige wijsheden om moeilijke tijden te doorstaan en die te leren accepteren. Gun jezelf meer tijd voor rust en zelfreflectie. Zo kun je beter omgaan met perfectionisme en verwachtingen van buitenaf en brengen de grillen van het lot je niet meer uit balans.

Toon details

Is Dingen die je hoop geven het boek voor jouw Reading Challenge?
Op naar de challenge

Populaire boeken in hetzelfde genre

Boeken van dezelfde auteur

Gesponsord

Als lezer word je uitgenodigd mee te denken en krijg je voldoende hints en vermoedens toegespeeld en toch sta je continu op het verkeerde been.

Doe mee aan de Hebban Boek van de Maand Challenge en lees mee met de Hebban Crew. 16 verrassende boeken in 16 maanden!

Reageren op Dingen die je hoop geven

Wil je kort reageren op dit boek of een vraag stellen aan andere lezers, plaats dan een reactie.