Dinner and Tears

Rank 1785 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1
Thrillers & Spanning   Topics 0

Thijs is een geslaagde zakenman, hij gaat eten met zijn oude schoolvriendin Larissa waar hij vroeger stiekem verliefd op was. Samen bedachten ze vroeger hoe ze succesvol zouden worden, zij was een kakmeisje, hij een straatschoffie, maar die ambitie bindt hen.

Nu zijn ze beide succesvol, hij is bankier, single en feest voluit met drank en drugs. Zij is keurig en werkt als directrice van een psychiatrisch ziekenhuis met afkickkliniek. Tijdens het diner wil hij snel weg want de stad wacht; drank, vrouwen en coke. En hij is natuurlijk de koning van de apenrots. Bovendien stelt zij lastige vragen over zijn jeugd, hij verveelt zich. Dan daagt hij haar uit: 'als je mij lastige vragen wilt stellen, dan doe je met mij mee. Drank & drugs.' En tot zijn verrassing doet ze dat. En dan gaat het hard.

Een verhaal over blinde ambitie.
22 oktober 2019

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker

Lezersrecensies (1)

Populair en soms te grof

door: Bianca Rijsdijk 1 like
Hans Breuker is auteur, ondernemer en kunstenaar. Dinner & Tears is een zeer kort verhaal over Thijs die een eet afspraak heeft met een jeugdvriendin. Thijs is een bankier, hij is succesvol, single en feest veel met drank en drugs. Jeugdvriendin Larissa is ook succesvol maar dan als directrice van...