46767499._SX318_

Mack Dime, het verraad van Lady Charlamane

Gelezen 39 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 10 Favoriet 2 Recensies 13
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0

Mack Dime is een kruising tussen James Bond en 50 cent. De eerste Nederlandse actieboeken serie. In het eerste deel wordt Mack in de val gelokt door zijn oud protegé waardoor zijn reputatie wordt beschadigd, niet iets wat hij goed kan gebruiken in zijn functie als eigenaar van het grootste beveiligingsbedrijf van Europa. Hij wordt vals beschuldigd en ontsnapt aan de politie. Op de vlucht probeert hij zijn onschuld te bewijzen terwijl hij achterna wordt gezeten door de politie en een hele batterij huurlingen. Zijn kantoor wordt bezet en de media berichten dagelijks over Nederlands meest gehate BN-er. Nog niet eerder zat Mack zo diep in de shit. Hij kan alleen maar terug naar zijn oude buurt, de Amsterdamse Bijlmer. Daar vraagt hij zijn oude gangstervrienden om hulp en gaat hij in de aanval. Mack Dime, het verraad van Lady Charlamene leest als een actiefilm met veel humor. Mack Dime is een personage om te haten en om van te houden.

Mack Dime (1)
01 januari 2019