Puppyschool

Leraar W. Oef heeft niet vaker zo'n gek gezelschap puppies in zijn klas gehad. Als Petra de poedel keurig haar behoefte op de wc doet of als Ricky in de hoek van de klas een plas doet... Dan weet hij niet meer waar hij het zoeken moet!

Het leren blaffen van de hondjes gaat niet vlekkeloos en de hondjes maken allerlei gekke geluidjes. Leuk om na te doen met je (klein)kinderen. En de manier waarop de hondjes leren poepen is voor peuters en kleuters hilarisch. Hondje Snuf hangt uit het raam te poepen en Alfie maakt het helemaal bont want hij poept hangend uit de boom!
Uiteindelijk laat hondje Cesar zien hoe het moet, maar gaat er dan per ongeluk in zitten.

Wif Waf en zijn vriendjes hebben de grootste lol en ik hoop de kinderen en (groot)ouders natuurlijk ook!

Help hondje Wif Waf op zijn eerste schooldag is deel 1 uit de serie. Licht educatief maar met name bedoelt om lekker te lachen.

Is Puppyschool het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Puppyschool