Dishoom

Dishoom

Culinair   Topics 0

De UK-beststeller ‘Dishoom’ van Shanil Thakrar en Kavi Thakrar is deels kookboek, deel foodie-reisboek naar het oude Bombay, waar de Europese, Iraanse en Midden-Oosterse invloeden zorgen voor geweldige, spannende smaakcombi’s op het bord. De gerechten van de gelijknamige Londense restaurantketen Dishoom zorgen dan ook dagelijks voor lange rijen voor de deur. Want de bacon naan roll, frisse fruitlassi’s, kruidige curry’s (deels vegan) en late night chilli cheese toast zijn het beste wat de moderne Indiase keuken te bieden heeft. Ook heerlijk te ontdekken vanuit je keuken of stoel thuis!

Dishoom is een snelgroeiende, hippe en zeer succesvolle Indiase restaurantketen uit de UK, geïnspireerd op de oude, Iraanse cafécultuur van Bombay. Hun gelijknamige kookboek is als enige kookboek ooit genomineerd voor Waterstones Book of the Year 2019 en wereldwijd zijn er al ruim 200.000 exemplaren verkocht.

Culinair
Kosmos Uitgevers