Dit is Curacao

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0

Op vakantie naar Curaçao? Deze reisgids bevat maar liefst 192 pagina's met uitgebreide en praktische informatie. Of je nu gaat voor de paradijselijke stranden, de mooiste duikspots of het bruisende nachtleven; met deze reisgids op zak leer je alle kanten van Curaçao kennen. Achter de witte stranden en wuivende palmbomen gaat een veelzijdige natuur en cultuur schuil. We nemen je aan de hand van overzichtelijke plattegronden en avontuurlijke routes mee naar bekende en minder bekende plekken. We laten je onder meer zien waar je het beste kunt duiken, hiken, fietsen en surfen. Maar ook waar je de lekkerste stoba’s eet, welke musea je niet mag missen, waar je de gezelligste happy hours vindt en het beste kunt shoppen. Wil je alvast in de vakantiestemming komen en de typisch Curaçaose eilandsfeer proeven? Met de code uit deze reisgids kun je online een unieke videoreportage bekijken. Deze reisgids is volledig herzien. Met de QR-codes in deze reisgids geven we bovendien online updates, zodat je altijd over de meest actuele informatie beschikt. Kortom, als je niets wil missen en Curaçao écht wil leren kennen, stop dan deze reisgids alvast in je rugzak. Ga eropuit en geniet ervan!

Reizen & Talen
Reisgidsen Zuid-Amerika