Dit is ons verhaal

In dit moordmysterie is niets wat het lijkt Niemand weet wat er is gebeurd die ochtend in River Point. Vijf jongens gingen het bos in, vier kwamen er terug. Iedereen heeft een motief, maar niemand praat. Kates afstudeerstage bij een advocatenkantoor is niet bepaald spannend, totdat haar baas op de grootste zaak gezet wordt die hun kleine dorpje ooit gekend heeft. Iedereen heeft het over de jongens van River Point. Er is bewijs dat de jongens schuldig zijn, maar de officier van justitie wil dat de zaak in de doofpot wordt gestopt. Hij heeft zijn functie namelijk te danken aan hun machtige families. Kate heeft zo haar eigen redenen om de zaak op te willen lossen en laat het hier niet bij zitten. Maar kan ze de geheimen van de jongens ontrafelen zonder haar eigen geheimen te onthullen? Terwijl Kate gevaarlijk dicht bij de waarheid komt, wordt duidelijk dat niemand is wie hij lijkt. Als Kate niet snel ontdekt wie de echte dader is, komen er levens op het spel te staan… inclusief dat van haarzelf. Drama, suspense en onverwachte wendingen – een boek dat je niet meer weg kunt leggen! Riverdale en 13 Reasons Why meets John Grisham en Karen McManus.

Van Goor
28 juli 2020