Dit Is Waarom Mensen Op Twitter Zitten

Dit Is Waarom Mensen Op Twitter Zitten

Gelezen 11 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 1 Recensies 1

In Dit Is Waarom Mensen Op Twitter Zitten zijn de beste tweets uit ons taalgebied verzameld. Het is een hilarisch zelfportret van Nederland door de ogen van Nederlanders, met onderwerpen die eenieder zal herkennen.

* Ik heb net bij de IKEA ontbeten en nu heb ik een schroefje over. Wat moet ik doen?
@jsteenwelle

* Een oranje paraplu noem je gewoon een plu d'orange.
@moriesbel

* Reclamespot over de ziekte van lyme wordt waarschijnlijk een tekenfilm.
@RWLamers

Dit is zomaar een greep uit de duizenden tweets die vanuit ons land dagelijks de wereld in worden gestuurd. En daar zit veel moois tussen: de zelfbedachte grappen, woordspelingen en aforismen zijn bij vlagen briljant.
Aisha Scheuer behoedt op haar website de beste tweets voor de vergetelheid. En met succes: haar platform Dit Is Waarom Mensen Op Twitter Zitten is een begrip geworden. Maandelijks zien meer dan een miljoen mensen haar selectie van het beste van Twitter.

Stripboeken
Cadeauboeken algemeen
Nieuw Amsterdam
22 november 2017

Recensies

Ideaal toilet boekje

door: Nick Hoekman 1 like
U kent ze wel, de boekjes met flauwe moppen die bij tante Anja op het toilet liggen. Prima om de tijd te doden. Dit boek is hiervan een overtreffende trap. Vol met gevatte, flauwe en geestige tweets. Aanschafprijs leent zich prima voor een sinterklaascadeau.