Dodelijke afloop

Bejubelde debuutthriller met veel lof van internationale thrillerschrijvers.
Jake Jackson staat bekend als een van de meest ambitieuze rechercheurs in Londen. Als hij op een dag een brief ontvangt waaruit blijkt dat zijn oom hem al zijn eigendommen heeft nagelaten, waaronder een woonboerderij op het platteland inclusief bibliotheek met eerste drukken van populaire thrillers, is zijn keuze snel gemaakt: hij vertrekt naar Little Sky.
Zijn nieuwe leven biedt Jake alles wat hij wenst, tot tijdens de jaarlijkse speurtocht in het dorp de botten van een jonge vrouw worden ontdekt en hij opnieuw in de rol van rechercheur wordt geduwd. In eerste instantie tast hij volledig in het duister, dus hij zal het over een andere boeg moeten gooien. Staan de antwoorden misschien in ’s werelds bekendste thrillers?
‘Met veel vaart geschreven en goed doordacht. Dit is echt een uitstekend debuut! Ik wil het liefst nú het volgende deel lezen.’ Lee Child
‘Sfeervol en meesterlijk neergezet met een sterk gevoel voor mysterie. Dit is een enorme traktatie voor thrillerliefhebbers.’ Lucy Foley
‘Een voortreffelijke debuutthriller.’ Jeffrey Archer
‘Geweldig. Heeft alles in zich om een thrillerklassieker te worden.’ A.J. Finn

Redactionele recensie

Recensies (22)

Meer recensies

Is Dodelijke afloop het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Dodelijke afloop