Doelgericht

Doelgericht

Rank 742 Gelezen 19 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 36 Favoriet 1 Recensies 1
Thrillers & Spanning Spots 2   Topics 0

Welke prijs ben je bereid te betalen als je ingaat tegen de gevestigde orde? Sara’s leven is in één jaar compleet veranderd. Veel mensen uit haar naaste omgeving zijn onder vreemde omstandigheden om het leven gekomen. Tegelijkertijd proberen de politie en het ziekenhuis Sara uit alle macht te overtuigen dat alles te wijten is aan ongelukkige toevalligheden. Sara legt zich hier niet bij neer en ondanks gevaar voor eigen leven komt ze in opstand. Dit boek is er eentje dat je lang zal bijblijven. De grootste samenzwering van de eeuw staat op het punt te worden ontrafeld.

Resistance trilogie (3)
Karakter Uitgevers B.V.
09 september 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Merel Kuitert
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 21,50 Bestel het e-book € 9,99

Door lezers

Literatuur uit het hoge Noorden / De thrillers uit de najaarsbrochures
03 juli 2019 37 reacties
Literatuur uit het hoge Noorden / Welke thrillers heeft de zomer voor ons in petto?
02 april 2019 16 reacties
  Meer artikelen van lezers

Hebban recensie

Merel Kuitert Hebban Recensent

Een ietwat onvolwaardige en ongeloofwaardige afsluiting

door Merel Kuitert op 18-11-2019

Niet lang na de verschijning van Schijndood sluit Louise Boije Af Gennäs de ‘Resistance’-trilogie af met het boek Doelgericht, waarin Sara’s nachtmerries tot een hoogtepunt komen en de mysteries langzaam ontrafeld lijken te worden. Komen de Zweedse schandalen nu dan eindelijk aan het licht, of is het toch Sara die haar verstand aan het verliezen is?

Wanneer het aankomt op de...