DOLEN

Dolen

Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 2
Na de plotselinge dood van zijn nog jonge vader leeft Roy van Zanten zijn leven alsof het morgen voorbij kan zijn. In Spanje ontmoet hij de hemelse Michelle. Zij lijkt zijn gedroomde zielsverwant te zijn. Michelle blijkt echter een duivelse kant te bezitten die zich openbaart tijdens haar zwangerschap. Langzaam maar zeker drijft zij Roy tot het punt van krankzinnigheid. Maar dan krijgt Roy een erfenis die hem de mogelijkheid biedt zijn gedroomde wereldreis te maken, ver verwijderd van Michelle. Maar kan hij nog wel loskomen van haar?
Dolen beschrijft schaamteloos en rauw Roy's flamboyante leven en zijn zoektocht naar zijn ware ik. Een zoektocht die hem tot op het randje van de dood brengt.
Niet bedoeld voor lezers onder de 23.

“Vergeet Jan Cremer, hier is Alex Kirchner” – Geert Kimpen, auteur van o.a. De Kabbalist.

Alex Kirchner debuteert met “Angst om te binden, zucht naar vrijheid”. Op geheel eigen wijze weet hij mensen aan te moedigen hun dromen te volgen 'no matter what'.
HappyFrog-books
28 september 2018

Recensies

Nancy Bastiaans Auteur

Rauw verdriet

door: Nancy Bastiaans 1 like
Dolen neemt je mee in een innerlijke zoektocht van hoofdpersonage Roy naar rust, zichzelf, liefde en vertrouwen. Hij dwaalt er tijdens zijn wereldreis uiteindelijk steeds verder vanaf en dat is niet vreemd. Een vage omschrijving, dat begrijp ik, maar dat doe ik om spoilers te voorkomen. Het...

Dolen - Alex Kirchner

door: RBogerd 1 like
Dit boek is een reis door het leven Roy van Zanten (de alter ego van Alex Kirchner), niet geschikt voor jeugdige lezers volgens de schrijver, maar zeer de moeite waard om te lezen. Cover De cover laat in eerste instantie een abstracte koning wegens zijn kroon zien uitgevoerd in rode en gele...