Donorwoorden

Donorwoorden mogen we een nieuw hoogtepunt noemen in het poëtisch oeuvre van Sybren Polet. Ook voor deze nieuwe gedichten geldt wat eerderwerd opgemerkt over ‘Verdedigingsgrijs’ uit Binnenstebuitenwereld, dat werd gekozen tot Beste Gedicht van 2008: ‘Als je zijn werk leest, voel je niet meer de last waarmee ouder wordende dichters schijnen te worstelen - dat alles is gezegd en het steeds moeilijker wordt zaken van een andere kant te bekijken.’

Polets verfrissend eigenwijze kijk op de wereld maakt van Donorwoorden dan ook een taalfeest voor fijnproevers – en een leerschool voor jonge dichters.

Is Donorwoorden het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Donorwoorden