Broken past

In het tweede deel van de Dragon Wings serie volgen we Diribi en Saber. Terwijl het net van leugens, diefstallen en complotten steeds dichter rond hen geweven wordt, tracht Saber om Diribi uit zijn schulp te trekken. Met behulp van de beruchte dievegge, Sarah, komen ze steeds meer te weten van wat er gaande is op het landgoed van Diribi's vader. Hoewel het oorspronkelijk de taak van Saber was om Diribi te leren vertrouwen te hebben in zijn medemensen, blijkt het steeds moeilijker om te weten wie er te vertrouwen is en wie niet. Als klap op de vuurpijl ontdekken Diribi en Sarah een verrassend feitje over hun voorouders. In Broken past is niet alles wat het lijkt en soms is het juist exact wat het lijkt. Gevoelens en herinneringen komen naar boven. Chaos en rust wisselen elkaar af. Lukt het ons trio om hun hoofd koel te houden?

Recensies (7)

Meer recensies

Is Broken past het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Broken past