Drie dagen bijna dood

Drie dagen bijna dood

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Wat gebeurt er als je dood gaat? Het is een vraag die velen fascineert. Rogier Zwijsen kreeg - tijdens het werk in zijn praktijk - een acute hersenvliesontsteking. Hij zweefde drie dagen op de rand van de dood, in een diepe coma. Toen hij bijkwam vertelde hij zijn ongelooflijke verhaal en zijn belangrijke boodschap. Zijn geliefde, Liselotte Hennekam, legde het verhaal vast en schreef dit boek.

Rogier maakte tijdens zijn bijna-doodervaring een zielenreis naar voor ons onbekende en onvoorstelbaar mooie lichtwerelden. Hij beleefde intense liefde, totale acceptatie en een ongekende staat van verlichting. Die ervaringen deelt hij in dit boek, om ook jou dit grotere bewustzijn te geven: er is zoveel meer dan we in ons aardse leven kunnen bevatten.

In dit boek nemen Rogier en Liselotte je mee in die reis naar andere dimensies. Ze geven het context en laten je ervaren hoe overweldigend mooi, rijk en liefdevol onze kosmos is. Na je dood, maar vooral óók tijdens je leven.

Rogier Zwijsen heeft een natuurgeneeskundige kliniek in Driebergen. Na zijn opleiding klinische psychologie in Utrecht heeft hij onder andere Chinese geneeswijzen en natuurgeneeskunde gestudeerd. Liselotte Hennekam, van oorsprong juriste, is vooral een yogi in hart en nieren. Yoga en spiritualiteit kwamen in haar leven toen zij 15 was en zijn nog steeds haar passie. Samen zijn ze al vele jaren verbonden aan de mysterieschool van de Gouden Ankh, waar ze channeled readings, spirituele retreats, yoga- en meditatiecursussen verzorgen.

Religie & Spiritualiteit
Esoterie algemeen
Booklight
01 september 2017
01 september 2017

Reacties op: Drie dagen bijna dood