DROMEN OVER SEKS

Dromen over seks

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Dromen, waarin seks een (grote) rol speelt, heeft alles te maken met balans. Dat is bijna niet voor te stellen als je als vrouw zojuist wakker werd uit een droom, waarin je de sterren van de hemel vree met jouw buurman. (Of als man met de buurvrouw). Je zult je wellicht afvragen dat je onbewust heimelijke fantasieën hebt om met de buurman/-vrouw te vrijen. In dit boek zal ik je uitleggen wat deze dromen betekenen. Ook zal ik vertellen over jouw mannelijke krachten als doorzettingsvermogen, doelgerichtheid en daadkracht. En over de vrouwelijke krachten als elegantie en verzorging. Mannelijke en vrouwelijke krachten zitten in ieder mens en kunnen in de droom laten zien wanneer jij wel of (nog) niet in balans bent in het dagelijks leven.

Hoe je dit moet zien? Lees dit boek en je zult het te weten komen. En ook wat bijvoorbeeld masturberen in de droom betekent, en dat het niet raar is als je in de droom seks hebt met bijvoorbeeld een hond. Al lijkt dit wel zo. Je komt veel te weten over de symboliek van de seksdromen. Weet in ieder geval dat dromen heel echt kunnen lijken, maar de verklaring komt er zelden bij in de buurt.
Religie & Spiritualiteit
Uitgeverij aquaZZ