1531550_577261482412713_1494211013213848371_o
Telegraaf:

Drone

Gelezen 51 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 42 Favoriet 1 Recensies 7
Thrillers & Spanning Artikelen 9 Lijsten 1 Spots 3   Topics 0

Minister van Defensie Ava Rodenburg wil de Kamer laten instemmen met de aankoop van een nieuw type drone. Ze probeert uit alle macht de leider van de grootste oppositiepartij te overtuigen haar te steunen, maar hij stelt bijna onmogelijke eisen. Terwijl haar positie onder druk komt te staan vraagt de MIVD haar goedkeuring voor een uiterst controversiële opdracht.

Intussen krijgt voormalig militair Eliot Koler onverwacht een bericht van een oud-collega. Binnen defensie lijkt iets zeer ernstigs aan de hand. Een harddrive met gevoelige data is verdwenen. Eliot komt bij zijn zoektocht al snel uit in Afghanistan. Daar moet hij de confrontatie met zijn verleden aangaan en vrezen voor zijn leven: de MIVD heeft hem in het vizier. Hij is een staatsvijand geworden.

Literaire thriller
Cargo
28 januari 2016
28 januari 2016

Kees van Duyn Hebban Recensent

Robotisering, een beangstigende gedachte?

door: Kees van Duyn

Bart-Jan Kazemier is in 2005 afgestudeerd aan de faculteit Applied Linguistics van de Rijksuniversiteit Groningen en in 2008 rondde hij zijn educatieve master af aan de Universiteit van Amsterdam. Na zijn studie heeft hij een aantal jaren gedoceerd in het internationale onderwijs en was hij een van...

Reacties op: Drone