Dubbel Bedrog

Gelezen 1 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Wat als je erin geluisd wordt voor moord?

Na het onverwachte overlijden van haar man Olivier staat huisarts Myrthe plotseling alleen voor de zorg van hun peuter. Tijdens het uitzoeken van hun documenten stuit ze op een liefdesbrief en komt er tot haar schok achter dat Olivier een affaire had voor zijn dood. Ze raakt in contact met de minnares en ontdekt dat haar man in een lastige zaak verwikkeld was, bij zijn advocatenkantoor op de Zuidas.

Myrthe krijgt steeds meer aanwijzingen dat haar man onder verdachte omstandigheden is overleden en gaat op eigen onderzoek uit, maar stuit hierbij op weerstand van de politie en haar vriendinnen. Ze kan de zorg voor haar patiënten en haar zoon tijdens haar zoektocht maar nauwelijks aan en langzamerhand begint Myrthe de grip op haar leven te verliezen.

Wanneer Myrthe steeds bedreigendere boodschappen begint te ontvangen, vreest ze voor haar veiligheid. Maar dan ontmoet ze opeens een aantrekkelijke man, Daan, die hoop op een positieve toekomst geeft. Ondertussen lijkt ze het mysterie rondom de dood van haar echtgenoot langzaam te ontrafelen, maar wie kan Myrthe nu eigenlijk nog vertrouwen?

Wat andere lezers zeggen:

"Een verslavende, bloedstollende en meeslepende thriller. Dit boek wil je in een keer uitlezen!"

"Dubbel bedrog kun je niet meer wegleggen, telkens zijn er weer verrassende gebeurtenissen in het verhaal die stof tot nadenken geven. Wat als dit in het echt ook zou kunnen gebeuren...?"

"Een thriller in hart en nieren, vol onverwachte wendingen. De goed uitgewerkte karakters en een vleugje romantiek brengen een extra dimensie aan het verhaal"

Thriller
JB Uitgeverij