Dubbel geluk

Dubbel geluk

Rank 143 Gelezen 9 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 37 Favoriet 1 Recensies 2
Feelgood   Topics 0

Dubbel geluk van Karin Rozenhart is het eerste deel in de nieuwe feelgoodserie De Zilveren Vos.
Het leven lijkt Daisy Zomer toe te lachen, maar een serie onverwachte gebeurtenissen zet haar wereld op z’n kop. Als Daisy na de dood van haar vader ontdekt dat ze een halfbroer heeft, spoort ze hem op en reist ze af naar Marebeek om hem te ontmoeten. Ze boekt een kamer in hotel De Zilveren Vos, een voormalig landhuis, dat gerund wordt door de charmante Raaf.
De familie van haar halfbroer Lucas voelt voor Daisy als een warm bad. Als Raaf haar vraagt te helpen bij de opening van zijn café, neemt ze dat aanbod dan ook met beide handen aan. Zo kan ze langer blijven en haar broer beter leren kennen. Of blijft ze ook voor de knappe Raaf?
Raaf is zijn geloof in de liefde verloren, maar de aantrekkingskracht tussen hem en Daisy kan hij niet ontkennen. Of hij haar ook genoeg kan vertrouwen om zijn geheimen met haar te delen, dat weet hij nog niet zo zeker.
Langzamerhand groeien Daisy en Raaf steeds dichter naar elkaar toe. Durven ze weer te geloven in de liefde?

Feelgood
Populaire fiction algemeen