Dubbele agenda

Dubbele agenda

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Opeens hoorde ik een zacht geluid. Het kwam niet uit de hal maar uit de woonkamer! De tuindeuren! schoot het door mij heen. Naar buiten draaiende deuren zijn altijd gemakkelijker te kraken dan voordeuren, had ik weleens gehoord. Als hij maar niet de keuken binnenkwam! Ik was niet opgewassen tegen inbrekers en zeker niet tegen moordenaars. Want dat deze man hier was om ons te vermoorden, daaraan twijfelde ik geen moment.

Thijs Leeman probeert het verlies van zijn vader te verwerken en komt daarbij tot bizarre ontdekkingen. Die brengen hem bij de vraag wie zijn vader echt was. Had zijn vader een dubbele agenda en twee gezichten? Zo ja, wat was zijn ware gezicht? Vragen waar Thijs een antwoord op wil vinden. De zoektocht brengt hem in groot gevaar. Uiteindelijk vlucht hij samen met zijn moeder de stad uit. Of de problemen daarmee opgelost zijn, is nog maar de vraag.

Met Dubbele agenda verschijnt de eerste thriller van de hand van Bram van der Horst (1954). De auteur heeft een technische opleiding gevolgd en werkte van 2010 tot zijn pensionering als docent burgerschap en godsdienst op een reformatorische mbo. Van der Horst woont met zijn echtgenote Riet in Kampen en is vader en opa.

Thriller
Erdee Media Groep – Uitgeverij de Banier