Dubbelspoor

VERRASSENDE ROMAN OVER DE WETTEN VAN HET TOEVAL
Zes mensen zitten na een bommelding vast op een trein. Een gothic zangeresje, een schuldbewuste grootmoeder, een uitgerangeerde politicus, een schrijver met een writer’s block, een new-agekleurenconsulente, een plichtsgetrouwe spoorwegbeambte. Ze zijn onbekenden voor elkaar. Het oponthoud zal hun leven een heel andere wending geven.
Als geen ander doorgrondt Ingrid Vander Veken in
Dubbelspoor
De ongeschreven wetten van het toeval. In deze bijzondere roman maken we kennis met zes gewone mensen die tot stilstand gedwongen worden. Minutieus ontleedt ze hun fantasie en berekeningen. In de eigen kleine drama’s en raken ze verwikkeld in het spel van aantrekken en afstoten dat liefde heet. Ingrid Vander Veken heeft het over de kleine dingen waar mensen met tegenzin over praten, wrok, teleurstelling en heimelijke verlangens, de innerlijke drijfveren in al hun zowel banale als wonderlijke gedaanten.
Dubbelspoor is de derde roman van
Ingrid Vander Veken.

Is Dubbelspoor het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Dubbelspoor