Duet met jou

Duet met jou

Rank 3674 Gelezen 219 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 216 Favoriet 20 Recensies 21
Literatuur & Romans Artikelen 1 Lijsten 3 Spots 22 Hebban 1000 607   Topics 0   Leesclub

'Duet met jou' van Dani Atkins is na 'Versplinterd' opnieuw een roman voor de fans van Jojo Moyes en Lucy Dillon.

'Hij is de liefde van háár leven, maar met jou getrouwd'

Ally en Charlotte waren ooit vrienden, maar dat is verwaterd. Charlotte is getrouwd met David, Ally's eerste en grootste liefde, en dat heeft Ally haar nooit kunnen vergeven. Ally zelf is tegenwoordig gelukkig getrouwd met Joe, en ze voeden samen hun zoon Jake op. Maar dan treffen de twee vrouwen elkaar voor het eerst sinds jaren weer, onder de slechtst denkbare omstandigheden: in het ziekenhuis, waar David en Joe vechten voor hun leven. Een dag lijkt weinig in een mensenleven, maar voor Ally en Charlotte zal het leven in deze 24 uur onherkenbaar veranderen.

Dani Atkins is geboren en getogen in Londen.

Els Franci - Ekeler
De Fontein Romans & Spanning
01 augustus 2017
01 augustus 2017

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Triest verhaal dat je toch met een goed gevoel afsluit

door: Diana Mom

Als je geboorteplaats Londen is, is het niet gek dat je verhalen zich daar afspelen. Dit geldt voor Dani Atkins (1958), wiens debuutroman Versplinterd enorm goed ontvangen werd. Haar tweede roman Duet met jou zou net zo aangrijpend moeten zijn als het debuut. Volgens The Sun is dit boek...

Reacties op: Duet met jou