Zonder mij

Rank 4677 Gelezen 242 Aan het lezen 7 Wil ik lezen 352 Favoriet 17 Recensies 24
Literatuur & Romans Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 12 Top25's 12 Hebban 1000 490   Topics 0

Opnieuw een schitterende en meeslepende roman van Dani Atkins, de auteur van ‘Versplinterd’ en ‘Duet met jou’. Maddie heeft alles wat ze zich kan wensen: een heerlijk leven, een goede relatie, ze is net zwanger en gaat trouwen. Maar dan is door een noodlottig ongeluk opeens alles anders. Zes jaar later ontwaakt Maddie uit een coma. Langzaamaan wil ze voorzichtig haar leven weer oppakken, maar hoe doe je dat als voor jou alles in een oogwenk veranderd is terwijl voor iedereen die je kent het leven zes jaar lang is doorgegaan? De boeken van Dani Atkins zijn voor iedereen die ook geniet van de romans van Jojo Moyes en Santa Montefiore.

Anna Livestro
De Fontein Romans & Spanning
07 mei 2019
07 mei 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Diana Mom

Sanne de Graaf Hebban Recensent

Materiaal voor tranen en vraagtekens

door: Sanne de Graaf 1 like

Stel je voor. Je staat op het punt te trouwen met een ontzettend lieve en attente man en in je buik groeit jullie kindje. Je hebt een leuke baan en liefhebbende ouders. Wat wil je nog meer? Maar dan slaat het noodloot toe. Je wordt aangereden door een auto en raakt in coma. Zonder dat je het weet...

Reacties op: Zonder mij