Duijkers dossiers

Gelezen 19 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 21
Thrillers & Spanning   Topics 0

Fotojournaliste Tanja Maaslant hoort via haar scanner dat er in een appartement aan de Vlissingse Boulevard een moord is gepleegd. Ze is op de plaats delict nog voordat de politie ter plekke is en schiet snel een paar foto's. Inspecteur Leendert Vosmeer vraagt haar foto's te maken omdat de politiefotograaf niet beschikbaar is op dat moment. Later als er een tweede lijk wordt ontdekt, ontmoet ze de inspecteur opnieuw en vraagt ze zich af of de zaken met elkaar te maken hebben.

De fotografe en de inspecteur raken in conflict over de openheid van journalistiek speurderswerk en het besloten werk van de recherche.

Samen komen ze in een maalstroom van geweld en corruptie terecht en moeten met elkaar samenwerken. Dan verdwijnt Tanja.

Spannende boeken algemeen
Oorspronkelijke titel
Duijkers dossiers
Leendert Vosmeer (2)
Uitgeverij Ellessy
31 oktober 2005
31 oktober 2005

Het boek dwingt tot verder lezen

door: Ine Jacet 1 like
is toegankelijk en het verhaal wordt vaardig verteld, zonder onnodige uitwijdingen.,Duijkers dossiers is het eerste boek dat ik lees van de Nederlandse auteur John Brosens. Hoofdpersonen in dit misdaadverhaal zijn Tanja Maaslant, journaliste, en inspecteur Leendert Vosmeer. Hun wegen kruisen...

Reacties op: Duijkers dossiers