Duistere geheimen

Duistere geheimen

Gelezen 5 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 9 Favoriet 0 Recensies 4
Thrillers & Spanning   Topics 0

De kliniek: Victor organiseert met zijn vrienden een horrorfeest in een verlaten psychiatrisch ziekenhuis. Het feest verloopt echter anders dan verwacht en wanneer zijn moeder ontdekt waar het feest gehouden werd, wordt ze razend. Victor is vastberaden de waarheid over de kliniek te ontrafelen, maar hij ervaart vreemde emoties en dingen. Als dat maar goed afloopt. De verdwijning: Maya Kovac woont op een afgelegen eiland. Ze ondergaat gedwee de harde hand van haar ouders. Gelukkig vindt ze sympathie bij de paters in de abdij. Wanneer blijkt dat een pater is verdwenen, en een inspecteur van het vasteland komt om de verdwijning te onderzoeken, wordt haar wereld op zijn kop gezet. Plots bevindt Maya zich in het oog van het onderzoek. Voor het eerst moet ze leren de touwtjes zelf in handen te nemen voordat de waarheid haar hard in het gezicht slaat.

Thriller
Brave New Books