Duistere wortels

Duistere wortels

Gelezen 26 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 69 Favoriet 2 Recensies 3
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Spots 1   Topics 0

De negenjarige Levi King weet dat hij eerder naar huis had moeten gaan; nu dobbert hij ’s avonds laat alleen rond op het grote Caddo Lake in een motorboot die het heeft begeven. Als hij een andere boot ziet naderen denkt hij dat hij gered is, maar het tegenovergestelde blijkt het geval…
Texas Ranger Darren Matthews probeert op te klimmen uit een andere duisternis: zijn huwelijk, carrière en reputatie hangen aan een zijden draadje. Zijn lot is in handen van zijn moeder, maar die heeft niet bepaald het beste met hem voor. Dan stuurt zijn baas hem voor een zaak naar een klein stadje elders in Texas: het zoontje van een leider van de Aryan Brotherhood wordt vermist, en de verdenking valt al snel op leden van de zwarte gemeenschap. Hoe langer Darren met zijn onderzoek bezig is, hoe meer het duidelijk wordt dat niet alles is wat het lijkt en dat het niet altijd mogelijk is om het verleden te laten rusten.
Een pageturner over verborgen misdaden, schuldvragen en eeuwenoude vooroordelen in het broeierige Texas.

Thriller
Volt