Duisternis in de regen

Zij is mijn licht en ik ben haar duisternis...

Een onwaarschijnlijke ontmoeting leidt tot een nog onwaarschijnlijker samenzijn tussen twee mensen die gevangen zitten in levens waar ze zonder elkaar niet uit lijken te komen.

Gwen Simone, een wereldberoemde actrice, besluit na een aantal gebeurtenissen in haar leven de anonimeit in te duiken, maar dan ontmoet ze Jack, de ruwe bolster, waar ze geen hoogte van kan krijgen.

Daar waar hij hun ontmoeting op brute wijze forceert, draait zij al vrij snel de rollen om.

Duisternis in de regen is een verhaal vol passie en spanning in de Schotse Hooglanden.

Het verhaal van Jack en Gwen zal je niet meer loslaten tot de laatste bladzijde...

Recensies (2)

Meer recensies

Is Duisternis in de regen het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Duisternis in de regen