Duivels spel

Duivels spel

Gelezen 6 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 6 Favoriet 1 Recensies 2
Young adult   Topics 0
Een zenuwslopende jeugdthriller over vriendschap, liefde, wraak en geloven in jezelf. Voor young adults.

Geocaching is leuk … Toch? Van de ene op de andere dag is Lynseys vriendje Noah van de aardbodem verdwenen. Spoorloos. Lynsey weigert te geloven dat hij haar zomaar in de steek heeft gelaten en staat voor het moeilijkste raadsel ooit. Samen met haar bordercollie Max gaat ze naar hem op zoek in alle uithoeken van België en Nederland, als een gevaarlijk spelletje geocaching. Al gauw komt Lynsey erachter dat ze Noah helemaal niet zo goed kende als ze dacht.

Young Adult
Clavis bvba
30 oktober 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Inge Verbruggen

Lezersrecensies (2)

Duivels spel is misdadig goed!!

door: turnthepages.nl 1 like
Een heerlijk boek vol spanning en mysteries. Samen met de personages probeer je de puzzels op te lossen. Een boek zonder clichés en voorspelbare wendingen. Dit boek heeft me zeer aangenaam verrast! Inge, wanneer komt je volgende boek uit?

Een ya thriller die je op het puntje van je stoel laat zitten.

door: Caroline Kuiper 1 like
Het heeft even geduurd voor Inge Verbruggen een tweede ya thriller had geschreven, maar dan zet ze ook wel even een geweldig spannende ya neer. De cover is heel aantrekkelijk en uitgeverij Clavis heeft er een mooie hardcover van gemaakt. Je ziet een bos en in de bomen verstopt een jongen en een...