Duivelse wraak

Gian Ik heb altijd geweten dat ik nooit de luxe zou krijgen mijn eigen vrouw te kiezen. Uitgehuwelijkt worden is nu eenmaal het offer dat mannen in mijn positie moeten maken voor hun familie. Ik zag er niet bepaald naar uit, mijn huwelijk was gewoon iets dat moest gebeuren. Alleen had ik nooit gedacht dat mijn vader háár zou uitkiezen als mijn bruid. Daniela Moretti. De dochter van mijn vijand… En dat was precies hoe ik haar zou gaan behandelen. Maar vanaf de eerste dag dat ze als mijn echtgenote mijn huis betrad, veranderde mijn afkeer van haar in iets dat vele malen gevaarlijker is dan haat. Haar kracht intrigeerde me. Haar verzet verleidde me. En ik begon haar als veel meer te zien dan weer zo’n vieze, vuile Moretti. En nu… Nu is ze weg. Gekidnapt. Zonder enig spoor verdwenen. Maar de duivel vindt altijd terug wat van hem is en zodra ik haar vind, zal mijn dorst voor wraak gelest worden met bloed.

Is Duivelse wraak het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Duivelse wraak