Dune 2 - graphic novel

Dune, het epische sciencefictionmeesterwerk van Frank Herbert, speelt zich af in een verre toekomst, te midden van een gigantische interstellaire feodale maatschappij en vertelt het verhaal van Paul Atreides die, samen met zijn familie, de heerschappij over de woestijnplaneet Arrakis overneemt.
Dune is een verbluffende mix van avontuur en mysticisme, politiek en natuur. Een machtig en fantastisch verhaal dat een unieke kijk op ons universum biedt en nu getransformeerd wordt naar iets nieuws in graphic novel formaat. De adaptatie van Brian Herbert en Kevin J. Anderson behoudt de integriteit van het originele boek, de magnifieke illustraties van Raul Allen en Patricia Martin en de covers van Bill Sienkiewicz brengen het boek tot leven voor een nieuwe generatie lezers.

Is Dune 2 - graphic novel het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Dune 2 - graphic novel