Durf te schrijven

Gelezen 34 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 25 Favoriet 0 Recensies 3
Spots 1 Top25's 1   Topics 0

Hét boek vol tips & tricks van de bekendste kinderboekenschrijfster van Nederland!

'Carry, ik wil schrijver worden, kun jij me helpen?'
Deze vraag wordt ontzettend vaak aan Carry gesteld. Nu komt ze met het antwoord: in Durf te schrijven! deelt ze al haar schijfgeheimen met jou. Hoe je inspiratie krijgt en jezelf ertoe zet om nu écht de pen op te pakken. Hoe je ervoor zorgt dat jouw verhaal een pakkend begin heeft en dat je personages gaan leven. Hoe je het plot van jouw boek zo spannend, ontroerend of interessant maakt, dat niemand meer kan stoppen met lezen.
Met aansprekende opdrachten en grappige anekdotes over haar eigen schrijfervaringen loodst Carry je door het schrijfproces heen. In een toegankelijke stijl laat ze je zien dat er niets zo heerlijk is als schrijven. Aan de slag, durf te schrijven!

Carry Slee
04 maart 2019
01 maart 2019

Mooie vormgeving, maar weinig vernieuwende inhoud

door: ElskeLeest

Carry Slee (1949) is misschien wel Nederlands bekendste auteur van jeugdboeken. Titels als Afblijven en Spijt zijn van haar hand. Tevens schreef ze enkele romans. Uitgaande van dit oeuvre, is het dan ook niet vreemd dat mensen haar vroegen: ‘Carry, ik wil graag schrijver worden, kun jij me...

Reacties op: Durf te schrijven