Dwaalvuur

Rank 243 Gelezen 6 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 9 Favoriet 0 Recensies 4
Fantasy & SF   Topics 0

In de dode bossen is weinig levends te vinden. Toch loopt daar iemand rond. Hij heeft al dagen geen nieuw voedsel kunnen vinden en heeft weinig hoop op overleven. Maar dan ziet hij in de verte de belofte van hoop: een aangestoken kampvuur. Zal de warmte van het vuur zijn leven redden? Of bezegelt hij juist zijn lot als hij de vlammen tegemoet loopt? Dwaalvuur is een kort fantasyverhaal. Leuk om tussendoor te lezen en ook zeer geschikt voor lezers die een dikke roman een stapje te ver vinden.

Fantasy & SF
19 december 2019
1230003619445

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Ninja Paap-Luijten

Lezersrecensies (4)

Boswandeling

door: Alex 1 like
Ik heb erg genoten van dit verhaal. Ninja Paap-Luijten heeft zoals al eerder genoemd in andere recensies een prettige stijl Het verhaal is sprankelend en origineel en ik ben erg benieuwd naar haar roman. En een bos wandeling zal nooit meer hetzelfde zijn AANRADER.

Fâhr....

door: lydia frooninckx 1 like
Knap verhaal waar heel veel in gebeurd..... De overwinning van je angsten leiden tot een mooie oplossing en een goed einde. Zeker lezen, echt de moeite! Comment

bizarre wereld

door: patsi desiree 2 likes
Na dit verhaal te hebben gelezen zal ik nooit meer met hetzelfde gevoel in een bos wandelen. Ik kwam terecht in een bizarre wereld waar iemand ronddwaalt, waar een vuur brandt dat niet helemaal echt blijkt te zijn. Bij nadere kennis making met de twee hoofdpersonen vroeg ik me af: is er eigenlijk...

Dwaalvuur

door: Ursula Visser 1 like
In dit korte verhaal wordt wederom bewezen dat de auteur een mooie fantasie heeft. De prettige schrijfstijl waar ik ook in Oragayn van genoten hebt, keert terug in dit verhaal. Dat is mooi, want de schrijfster heeft een eigen stijl. Kortom genoten.