Dwars door alles heen

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 1 Recensies 0
Zeer openhartig beschrijft Jeroen Mol hoe het overleven van kanker voor hem positief uitpakte. De diagnose slingerde hem in een achtbaan van ervaringen, emoties en schijnbaar onmogelijke dilemma's. Dit boek is er voor iedereen die heeft ervaren dat je energie op kan raken. Dat herstel geen lineair proces is. Dat ontspanning ruimte geeft voor stress. En dat vervelen helemaal zo gek nog niet is. Jeroen vertelt beeldend over alle keren dat hij zijn neus stootte. Hoe vind je je weg in de hectiek van alledag; voor je gezin, je eigen gezondheid en met een veeleisende baan?

Een inspirerend boek over prioriteiten stellen, buikgevoel volgen, je kwetsbaar op durven stellen, rust creëren en bovenal een menselijke leider zijn.

‘De directeur die aan topsport deed, zichzelf stilzette en erachter kwam dat er nog veel meer in het leven is dan werken. Zijn verhaal en lessen deelt hij nu met ons en dat is goud waard.’

Edith Bosch, 3-voudig Olympisch Medaillewinnaar & mental coach

Business & Management
Non-fictie Vrije tijd/algemeen
Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
23 april 2021
26 april 2021

Reacties op: Dwars door alles heen