echt-gebeurd

Echt gebeurd op papier

Gelezen 6 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 19 Favoriet 0 Recensies 0
Newsroom 1   Topics 0

12,5 jaar geleden organiseerden Paulien Cornelisse en Micha Wertheim voor de eerste keer Echt gebeurd in comedyclub Toomler te Amsterdam: een middag waarop mensen uit het hoofd mooie, grappige of bijzondere verhalen vertelden die ze zelf hadden meegemaakt. Het bleek een enorm succes: gewoon zitten en luisteren naar verhalen van vertellers die in de meeste gevallen nog nooit op een podium hadden gestaan. Ze varieerden van een meisje dat zo graag wilde paardrijden dat ze vriendschap sloot met een kwaadaardige baron, tot iemand die in haar eentje moest vluchten uit Iran, tot een beduusde ME’er die klem kwam te zitten tijdens de kroningsrellen. Tot nu toe werden er wel 5000 verhalen verteld en zijn er speciale edities geweest op onder andere Lowlands, Crossing Border en IDFA. De beste zijn wekelijks te beluisteren op de razend populaire podcast Echt gebeurd, die elke maand meer dan 500.000 keer gedownload wordt en steevast opduikt in lijstjes met de beste en best beluisterde podcasts. Voor Echt gebeurd – op papier maakten Cornelisse en Wertheim een selectie van de mooiste en indrukwekkendste verhalen uit de afgelopen 12,5 jaar. Ook op papier beklijven deze verhalen. Een feest om te lezen!

Stripboeken
Cadeauboeken algemeen
Uitgeverij De Harmonie B.V.
18 mei 2021
20 mei 2021

Reacties op: Echt gebeurd op papier