EdgeZero

EdgeZero 2015

Gelezen 15 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 7 Favoriet 1 Recensies 5
Fantasy & SF Spots 4   Topics 0

Vijftien fantastische verhalen uit 2015 van de beste Nederlandse Science-Fiction-, Fantasy- en Horrorschrijvers, door een vakkundige jury geselecteerd uit meer dan honderd inzendingen. Hart van steen door: Rik Raven De poppen van Dr. Edelweiss door: Marcel Orie Kitesj door: Jan JB Kuipers Reset door: Jorrit de Klerk Brieven aan Randolph Carter door: Mark J. Ruyffelaert De knipoog van de meermin door: Jack Schlimazlnik De aardappelen van Clingemans en Co door: Ben Adriaanse De eer van André Fantone door: Jaap Boekestein De nagedachte door: Frank Norbert Rieter Het Ottomaans Gambiet door: Mike Jansen Bloedrode bloemen op een sneeuwwit slagveld door: Killian McNeil Een paard met een gierenkop, op een veld van zilveren manen door: Tais Teng En op de achtste dag door: Jeffrey Dionet Koningin van Mars door: Peter Kaptein Diabolik door: Tom Thys

Sciencefiction & Fantasy
EdgeZero