Eefje en de dieren

Rank 940 Gelezen 32 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 17 Favoriet 2 Recensies 4
Junior Artikelen 1 Spots 1   Topics 0

De elfjarige Eefje heeft een talent. Een SUPERTALENT.

Met haar talent kan ze namelijk de gedachten van een olifant HOREN en vrienden worden met een hond en een mus.

Het enige probleem is dat haar talent gevaarlijk is. ONTZETTEND gevaarlijk. Dat zegt haar vader in ieder geval.

Dus wanneer ze het schoolkonijn Kahlo na een hulpkreet redt uit haar veel te kleine hok, hoopt ze maar dat niemand achter haar geheim komt. Maar nadat ze oog in oog is komen te staan met een leeuw, dreigt alles gruwelijk mis te gaan. Haar vader - en elk dier in de stad - is nu in gevaar. Eefje is vastbesloten iedereen te redden. En erachter te komen hoe haar verleden eruitziet. Om dat te kunnen doen moet ze de strijd aangaan met een mysterieuze man die een talent heeft dat krachtiger is dan welk ander talent dan ook.

De tijd begint te dringen en Eefje zal hulp moeten vragen aan de dieren en zal eindelijk écht ZICHZELF moeten zijn...

Kind & Jeugd
Fictie 7-9 jaar
Moon
04 februari 2020
04 februari 2020

Reacties op: Eefje en de dieren