Een appartement in Parijs

VN:

Een appartement in Parijs

Gelezen 160 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 135 Favoriet 7 Recensies 5
Thrillers & Spanning Lijsten 2 Spots 3 Topics 1

Parijs, een studio die verstopt ligt aan het einde van een begroeid steegje. De Britse politieagente Madeline heeft dit appartement gehuurd om er tot rust te komen. Maar door een misverstand treft ze er Gaspard, een mensenschuwe schrijver, die naar Parijs is gekomen om er te werken. De twee zien zich gedwongen enkele dagen samen door te brengen.

De studio was van de gerenommeerde schilder Sean Lorenz, en ademt nog altijd zijn passie voor licht en kleur. Gebroken door de moord op zijn jonge zoon, is hij het jaar ervoor overleden. Lorez liet drie schilderijen na, maar die zijn sindsdien spoorloos. Gefascineerd door zijn talent én tragische lot, besluiten Madeline en Gaspard samen uit te zoeken wat er met de kostbare schilderijen is gebeurd. Maar om het echte geheim van Sean Lorenz te kunnen onthullen, moeten zij eerst hun eigen demonen onder ogen komen - tijdens een onderzoek dat hun levens voorgoed zal veranderen.

Thriller
Maarten Meeuwes