Het meisje en de nacht

Rank 6769 Gelezen 153 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 166 Favoriet 4 Recensies 7
Thrillers & Spanning Spots 6 Top25's 3   Topics 0

DE FRANSE RIVIERA, WINTER 1992
In een ijskoude nacht, wanneer de campus van een elitaire kostschool geteisterd wordt door een sneeuwstorm, verdwijnen de negentienjarige modelleerling Vinca Rockwell en de filosofieleraar met wie zij een geheime relatie had. Voor Vinca is de liefde ‘alles of niets’. Niemand zou haar ooit nog terugzien.

DE FRANSE RIVIERA, VOORJAAR 2017
De ooit onafscheidelijke Manon, Thomas en Maxime – Vinca’s beste vrienden – hebben elkaar niet meer gesproken sinds hun afstuderen. Ze zien elkaar voor het eerst weer terug bij de reünie van hun school. Vijfentwintig jaar geleden pleegden de drie onder vreselijke omstandigheden een moord, waarna ze het lichaam verborgen in de muur van hun gymzaal. Dezelfde muur die nu gesloopt gaat worden om plaats te maken voor een ultramodern gebouw.

Wat is er werkelijk gebeurd in die koude nacht, zo lang geleden?

Spannende boeken algemeen
A.W. Bruna Uitgevers B.V.
28 mei 2019
28 mei 2019

High school sweetheart

door: Annelieke

We kennen haar allemaal wel: dat perfecte, oogverblindend knappe meisje waar alle jongens verliefd op zijn. Op de middelbare school brengt dit meisje de harten van alle jongens op hol. Het meisje en de nacht van Guillaume Musso gaat over zo’n meisje, Vinca. Op 19-jarige leeftijd verdwijnt Vinca...

Reacties op: Het meisje en de nacht