Een boekje vol geluk

Petra van Dreumel is illustrator en schrijver en ze is – zoals zovelen – al haar hele leven op zoek naar geluk. Maar ze besefte steeds meer dat ‘geluk’ geen permanente staat van zijn is, het zit vooral verscholen in het opmerken van gelukkige momenten. Wanneer je daar bewust mee bezig bent, voel je het vanzelf. We hoeven dus soms alleen maar even onze zintuigen wat scherper te stellen om geluk te ervaren, te zien.

Met Een boekje vol geluk helpt Petra ons om geluksmomenten te herkennen, te koesteren en te creëren. Ze heeft vijf soorten geluk gedefinieerd die allemaal een eigen ‘gelukscollectie’ hebben gekregen. Er zitten veel prachtige handgeschreven quotes en kleurrijke illustraties in die voor instant happiness zorgen én pagina’s waar je geluksmomenten kunt opschrijven om ze voor altijd vast te leggen. Genoeg inspiratie voor een moment voor jezelf. Want geluk is niet maakbaar, maar je kunt het wel laten groeien. Dit boek biedt inspiratie en inzichten en dat leidt dat uiteindelijk tot een schatkist aan geluk, waar je iedere dag uit kunt putten.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Een boekje vol geluk het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een boekje vol geluk