Een compassievolle ontdekkingsreis naar je eigen grens

Dat we een persoonlijke grens hebben, dat weten we, dat voelen we. We ervaren onze grens vooral wanneer iemand er overheen gaat of wanneer we zelf over onze grens gaan. We horen mensen dan zeggen: "Hij is veel te ver gegaan" of "ik trek het niet meer".

Dit boek neemt de lezer mee op een reis waar beelden en gevoelens van de eigen grens zichtbaar en tastbaar worden. De lezer leert tijdens de acht weken durende grenstraining de poort tot zijn innerlijke ruimte en gevoelswereld zelf te openen en te sluiten.
De innerlijke tuin met zijn persoonlijke rijkdom kan hij verder tot bloei en groei brengen en tevens ook bewaken. Binnen in de innerlijke tuin zijn, betekent mindful zijn, behelst de wereld aandachtig en liefdevol waarnemen. Een goed ontwikkeld ik-grensbewustzijn verandert compassievol de relatie met jezelf en met de ander.

Is Een compassievolle ontdekkingsreis naar je eigen grens het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een compassievolle ontdekkingsreis naar je eigen grens