Een dapper besluit

Rank 6591 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Haar leven is perfect... of lijkt dat maar zo?

Voor buitenstaanders leidt Lauren Delaney een leven om jaloers op te zijn: ze heeft een succesvolle carrière, haar man is een vooraanstaand chirurg en ze hebben twee mooie dochters die aan goede universiteiten studeren. Toch neemt ze op een dag een beslissing die alles zal veranderen.

Lauren houdt op met doen alsof ze een droomhuwelijk heeft. Ze trotseert haar heerszuchtige en egocentrische echtgenoot en neemt een advocaat in de arm om van hem te scheiden. Zodra ze aan haar nieuwe leven begint, ontmoet ze een zielsverwant, een man die ook worstelt met alle perikelen rondom het beëindigen van een slecht huwelijk.

Maar Laurens echtgenoot wil zijn ‘ideale’ leventje terug en zal er alles aan doen om haar plannen te dwarsbomen. Lauren wordt geconfronteerd met een onzekere toekomst, maar dan ontdekt ze bij zichzelf een innerlijke kracht waarmee ze kan vechten voor het geluk en de liefde die ze verdient.

Romantiek
Romantiek