Een fijne neus voor liefde

Een fijne neus voor liefde

Gelezen 31 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 55 Favoriet 1 Recensies 2
Young adult Artikelen 6 Lijsten 1 Spots 1   Topics 0
'De meeste mensen weten niet dat liefdesverdriet naar bosbessen ruikt.'
Mimosa en haar moeder zijn de laatste aromateurs op aarde. Met behulp van hun uitzonderlijke reukvermogen kunnen ze liefdesdrankjes maken waarmee ze verliefde mensen helpen, en dus is ze voorbestemd voor een leven lang plukken, wieden en brouwen. Maar bovenal moet ze zorgen dat ze zelf nooit verliefd wordt, want dat zou haar sublieme reukvermogen schaden.
Als ze per ongeluk een elixer aan de verkeerde vrouw geeft - een nvergeeflijke fout die ze beslist niet aan haar moeder durft op te biechten! - loopt alles al snel uit de hand. Er is nog maar één manier om het goed te maken, en de enige die haar daarbij kan helpen is de zoon van de inmiddels zwaar verliefde vrouw.
Stacey Lee weet hoe lastig een moeder-dochterrelatie kan zijn. Warm, fantasierijk, grappig en romantisch: het perfecte zomerboek!

Young Adult
Fictie 15+
Angelique Verheijen
HarperCollins Young Adult
11 juli 2017
11 juli 2017

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Noor te Velde Hebban Recensent

Kleurrijk, vol liefde, met bloemen, planten en elixers

door: Noor te Velde

De meeste mensen weten niet dat liefdesverdriet naar bosbessen ruikt. Hoewel het niet de enige geur is, is het wel de belangrijkste. En wie ruikend naar bosbessentaart bij ons aanklopt, wordt door moeder en mij weer weggestuurd. Mensen met een gebroken hart hebben tijd nodig om te genezen voor we...

Reacties op: Een fijne neus voor liefde