Een haastig huwelijk

Een haastig huwelijk

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0

Een haastig huwelijk van Jody Hedlund: als Zoe Hart werkloos raakt, besluit ze met een postorderbruidenschip te emigreren naar Amerika om daar een beter leven te vinden én haar broer, die lang geleden is vertrokken omdat hij een misdaad heeft begaan.

Bij aankomst ontmoet ze de plaatselijke predikant Abe Merivale. Hij heeft kort daarvoor een kind gevonden en vraagt Zoe om de zorg voor het kind op zich te nemen. Ondertussen raakt hij helemaal uit balans door het nieuws dat zijn verloofde in Engeland plotseling met een andere man is getrouwd.

Dan krijgt Zoe een aanzoek van iemand met een dubieuze achtergrond, die zegt haar broer te kunnen vinden. Om Zoe uit de lastige situatie te redden en haar toekomst en die van het kind te verzekeren, stelt Abe een verstandshuwelijk voor. Lukt het Zoe om te vinden waarvoor ze gekomen is?

Een haastig huwelijk is het derde deel in de serie De postorderbruiden, maar is ook goed los te lezen. De andere delen zijn Het bruidsschip en De juiste keuze.

Historische roman (populair)
KokBoekencentrum Fictie