Een hartverwarmende zoektocht

Een hartverwarmende zoektocht

Een hartverwarmende zoektocht gaat over zingeving aan het leven in deze tijd. Het bevat een bloemlezing uit de zogenaamde Christusbrieven, eigentijdse teksten die Christus zelf vanuit de geestelijke wereld aan de mensheid heeft doorgegeven. Ze vertellen over zijn leven op aarde en over zijn levenslessen die toen niet door iedereen werden begrepen. Hij brengt ze in deze tijd aan het licht, omdat de wereld momenteel in grote beroering is. Hans Wewerinke weet de brieven zodanig te presenteren en vanuit eigen beleving te verhelderen, dat het voelt alsof ze aan de lezer persoonlijk gericht zijn. Het gevolg is dat wij al lezend dichter bij ons ware, authentieke Zelf kunnen komen, bemoediging ondervinden en hernieuwde oriëntatie ervaren in ons leven. Christenen maken tot hun verbazing mee dat sommige inzichten die zij vanuit het Nieuwe Testament koesteren, op een verrassend nieuwe manier worden uitgelegd. En mensen die hun kerkelijk verleden achter zich lieten, vinden in dit boek nieuwe impulsen voor hun persoonlijk geloof. Tevens zullen niet-gelovige mensen die eveneens gevoelig zijn voor méér dan het vanzelfsprekende in hun leven, hier waardevolle parels van wijsheid ontdekken.
Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit