Een hete dood

Een hete dood

Gelezen 20 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 24 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning Spots 1 Top25's 1   Topics 0
"...Het zweet gutste in grote stralen van zijn hoofd en van zijn oksels langs zijn brede lijf, maar hij merkte het niet. Door paniek bevangen keek hij wild om zich heen, terwijl hij ondertussen de zweetdruppels uit zijn bloeddoorlopen ogen wreef. Er moest een oplossing zijn. Dit was te onzinnig voor woorden. Koortsachtig probeerde hij na te denken, maar zijn gedachten waren verward. Zijn tong en mond voelden droog aan en zijn keel was opgezwollen. Hij moest water hebben. Dit was niet langer goed voor zijn gezondheid. Die verzengende hitte.
De warmte waarvan hij normaal zo genoot, leek nu te zijn veranderd in een bloeddorstige vijand. Hij moest vluchten uit deze nachtmerrie...."

Als de eigenzinnige privédetective Marit Johansen van het gelijknamige detectivebureau Bureau MaRiT en haar minnaar en collega Jack Stevens een romantisch weekend in Hotel New York doorbrengen, wordt de rust wreed verstoord door een mysterieuze vrouw met dubieuze bedoelingen. Ondanks het koele jaargetijde houdt een hete dood in een vakantiepark in Zeeland de gemoederen flink bezig. Dat er heel wat meer aan de hand is wordt Marit al snel duidelijk als ze van een bevriend rechercheur een aanbod krijgt dat ze niet kan weigeren.
Veltman Uitgevers B.V.
02 oktober 2017

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 15,00 Bestel het e-book € 6,99

Door lezers

Thriller Café / Thrillers oktober 2017