Het verdwenen kind

Het verdwenen kind

Gelezen 54 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 26 Favoriet 0 Recensies 2
Thrillers & Spanning   Topics 0

Wanneer Marit Johansen haar detectivebureau 'Bureau MaRiT' opricht op het Rotterdamse Noordereiland, krijgt ze al snel met een aantal bijzondere zaken te maken.

Ze ontmoet daarbij vreemde individuen, rijkelui met geheimen en een mysterieuze man. Op een dag roept een vriend bij de politie Rotterdam Rijnmond haar hulp in bij de vermissieng van een meisje en dat leidt tot een emotionele zoektocht. Een aanvakelijk alledaagse opdracht over een zonderlinge buurman blijkt niet te zijn wat het lijkt.

Het verdwenen kind is een spannende detectiveroman: meeslepend en mysterieus met een vleugje romantiek. Ook de humor ontbreekt niet, waardoor het boek een geheel eigen stijl heeft, die menig lezer zal aanspreken.

Marit Johansen (1)
Veltman Uitgevers B.V.
03 februari 2016

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 15,00 Bestel het e-book € 6,99

Hebban recensie

Joop Hazenbroek Hebban Recensent

Spanning ver te zoeken

door Joop Hazenbroek op 26-02-2016

Dat de term ‘literaire thriller’ niet meer weg te denken is uit de Nederlandse boekenwereld, mag geen verrassing meer zijn. Men kan zich de vraag stellen of alles wat onder deze noemer wordt weggezet ook daarvoor in aanmerking komt, en waar ligt de grens voor wat betreft deze aanduiding. Hieronder is de ‘vrouwenthriller’ sinds een aantal jaren de grootste trend. Boeken geschreven voor, door en...

Lezersrecensies (1)

Tegenvallend "soannend" boek

door: Fenny Berghorst 1 like
Ik heb dit boek meegenomen uit de bieb in de veronderstelling een spannend boek in handen te hebben. Maar niets is minder waar, er zit geen spanning in. Soms dacht ik dat het spannend werd maar dan was het door de, naar mijn mening langdradige manier van situaties beschrijven, alweer voorbij....