Een hond met negen levens

Na een kort en tragisch leven als straathond is Bailey tot zijn grote verbazing opeens weer een onstuimige Golden Retriever-puppy. Tijdens de eindeloze avonturen met de achtjarige Ethan leert hij hoe hij een 'brave hond' moet zijn. Maar zijn leven als lievelingshuisdier is niet het einde van Baileys reis. Hij wordt opnieuw als puppy geboren. En nog eens. Steeds weer vraagt hij zich af: wat is de bedoeling hiervan?
Een hond met negen levens is veel meer dan een ontroerende hondenroman; het leert ons dat liefde altijd stand houdt, dat onze echte vrienden altijd bij ons zijn en dat elk wezen geboren wordt met een doel.

Recensies (3)

Meer recensies

Is Een hond met negen levens het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Een hond met negen levens