Een jachtig bestaan

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0
Wanneer Fenny tijdens een avondje stappen met collega’s de ene na de andere stommiteit begaat, weet ze de volgende ochtend niet of ze zich maandag nog wel met goed fatsoen op kantoor kan vertonen. Haar tijdelijk contract is bijna afgelopen, maar schaamte zorgt ervoor dat ze zelfs die laatste week niet meer wil afmaken. Wanneer ze de unieke kans krijgt om als stewardess op een jacht in Zuid Frankrijk te gaan werken, grijpt ze deze kans dan ook met beide handen aan. Ze gaat haar nieuwe en spannende avontuur met veel enthousiasme tegenmoet. Echter al vanaf het eerste moment dat ze aan boord stapt wordt haar duidelijk dat haar verwachtingen over het jachtenleven ietwat naïef waren, het wordt niet de betaalde vakantie die voor ogen had en ze zal vele malen harder moeten werken dan ze in eerste instantie gedacht had. Haar doorzettingsvermogen wordt enorm op de proef gesteld, maar ze geeft niet op. Absurd lange werkdagen, zeeziekte, arrogante gasten en zelfs een jaloers kamergenootje kunnen uiteindelijk niet voorkomen dat ze een onvergetelijke tijd heeft aan boord. Ze wordt beloond voor haar sprong in het diepe met een +

Feelgood , Literatuur & Romans
Populaire fiction algemeen