Een Kerstmis naar haar hart

Gelezen 71 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 36 Favoriet 0 Recensies 1
Feelgood Lijsten 2 Spots 4   Topics 0

Een Virgin River-verhaal: Rust, dat is wat Angie deze kerst zoekt. Maar dan had ze niet naar Virgin River moeten komen... Angie LaCroix weet dat het raar klinkt, maar toch ervaart ze het zo: haar leven is na een ernstig auto-ongeluk, waarbij ze zwaargewond raakte, eigenlijk alleen maar beter geworden. Dan heeft ze het uiteraard niet over de lichamelijke gevolgen, maar over het feit dat ze nu intenser van het leven geniet. Voor het ongeluk werkte en studeerde ze alleen maar, nu heeft ze oog voor andere dingen. Zoals bijvoorbeeld voor de knappe en een tikje gevaarlijke man die in het café van haar oom Jack aan de bar zit. En omdat ze toch een nieuw leven is begonnen, stapt ze op hem af en knoopt ze een gesprek met hem aan... Patrick Riordan is in Virgin River om tot rust te komen. Het verlies van zijn beste vriend Jake is hem niet in de koude kleren gaan zitten, en de verantwoordelijkheid die hij voelt voor Jakes weduwe, Marie, en zoon drukt zwaar op hem. Het lijkt hem maar het beste om met haar te trouwen dan kan hij alles voor haar doen wat nodig is. Een mooi voornemen, tot er een leuke, lieve, warme en prachtige vrouw op de kruk naast hem aan de bar gaat zitten... en al zijn plannen op losse schroeven komen te staan!

Feelgood , Romantiek
Romantiek